Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

من به جات فکر می‌کنم...!!!!

همه مشقت‌های زندگی یه طرف...برادر یا پدری که فکر می‌کنند می‌تونند برات تصمیم بگیرند و یا به جات فکر کنند....یا مسافرت ببرنت !!!!!!...یه طرف. 

.

یه زمانی آدم فکر می‌کنه با گذشت زمان می‌تونه بعضی از ذهنیت‌ها رو تغییر بده ولی همیشه نمی‌تونه...همیشه نمی‌تونه.

اینجا...آنجا

 

 

اینجا هوا ابریست ....آنجا را نمی‌دانم 

اینجا شده پاییز ....آنجا را نمی دانم 

اینجا فقط رنگ  است...آنجا را نمی دانم 

اینجا دلی تنگ است....آنجا را نمی‌دانم 

 

 

 

نمی‌دونم چرا حس سال نو ندارم....بهار....سال جدید....حتی حس خرید برا عید هم....شاید چون زوده....یا شاید...به قول دوستم اینجور کاراهم دل خوش میخواد که من .....  

.

خدایا دلی خوش به ما ارزانی دار...آمین

بانه و مسائل آن

طی دو سه روز گذشته یه توفیق اجباری برای رفتن به بانه برام پیش اومد و من هم که کنجکاو دیدن این شهر و همچنین مسافرت لازم (!) بودم مشتاقانه راه افتادم.

اولین چیزی که تو این شهر و چند تا شهر اطرافش که ما دیدیم، مشهود بود محرومیتی بود که مردمش رو تو خودش فرو برده بود. جاده‌های باریک، مناطق کاملا سرد و کوهستانی و شاید غیر حاصلخیز، شهرهای کوچک و....

ولی یه چیزی که من خیلی خوشم اومد سادگی و مهمون‌نوازی مردمش بود. از مردم تو خیابون گرفته که وقتی می‌خواستی آدرس بپرسی چنان با صمیمیت جوابت رو می‌دادند تا فروشنده‌های کاملا منصف.

اما مساله اصلی برمی‌گرده به خرید کردن. مراکز خرید متعدد اونجا که باعث تعجب هم بود، بیشتر اجناس چینی بودند و تقریبا بی‌کیفیت....البته به قول یکی از این فروشنده‌های کفش، اجناس چینی هم خوب و بد داره....ولی نهایتا اینه که چینی-ه.

بیشتر مردم برای وسایل برقی مثل ال سی دی ظاهرا میرن اونجا ولی درصد ریسک تو این اجناس هم بالاست چون بدون گارانتی‌اند و خوب.... من هم که همیشه دنبال اجناس با کیفیت هستم و اصلا حاضر نیستم ریسک کنم، کمتر تونستم خرید کنم....اما یه جایی به خودم جرات دادم و اصلا نمی دونم چرا اینکارو کردم و یه فلش مموری 32 گیگ کینگستون گرفتم از این دست‌فروشا....و احتمال هم دادم که تقلبی باشه ولی بعد از اینکه برام تست کرد با قیمت خیلی پایین راضی شدم بگیرمش و الان که یه سری فایل زدم توش بعضی‌شون رو نمی خونه....شاید بهتره بگم خیلی‌هاشون رو نمی خونه....ولی خوب چیکار کنم که خودم کردم که ...فعلا به عنوان یه تجربه دارم بهش نگاه می‌کنم.....البته یه سری چیزای فانتزی با قیمت خیلی خوب هم تونستم پیدا کنم و.... در کل از  اینکه چنین منطقه‌ای رو تجربه کردم خوشحالم.