Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

لطفا با من باش....

وقتی یه حس خوب میاد سراغت می‌تونه سرشارت کنه.....و تو حس کنی که همه خوبی‌های دنیا رو یه جا داری....

وقتی یه حس خوب میاد سراغت تو هم خوب میشی و همه مشکلات ناخودآگاه برات حل شده محسوب میشن....

وقتی یه حس خوب میاد سراغت سرشار از امید و خواستن میشی و دوست داری تو اون مسیری که هستی همچنان ادامه بدی.....تا کجا نمی دونم ولی ادامه اون مسیر رو دوست داری....

این روزا رو دوست دارم چون یه حس خوبی توشون میبینم....حس زندگی....حالا با هر شرایطی....

این ماه رمضان رو هم دوست دارم چون احساس میکنم خود گمشده‌ام رو راحت‌تر میتونم توش پیدا کنم...

پس تو ای حس خوب! لطفا با من باش.....

انقلاب نسل من

نوشته « هر کشور در حال توسعه‌ای باید چهار انقلاب را رد کند: ا- انقلاب ملی 2- انقلاب اقتدار 3انقلاب مشارکت و 4- انقلاب رفاه»

 و این وسط

من قبل از فکر کردن به چگونگی رد کردن انقلاب مشارکت توسط نسل من دارم به این فکر میکنم که آیا عمر نسل من به انقلاب رفاه قد خواهد داد یا نه؟

مساله این است.....

.

.

جمله از گابریل آلموند بود.

من و بنی‌اسرائیل‌گرایی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.