Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

میارزه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

مرغ یا تخم مرغ

میگه خدا بزرگه....هرچی که قسمت باشه همون میشه 

 

و من 

اولین جرقه‌ای که تو ذهنم میزنه همون رابطه تکراری بین جبر و اختیاره.... 

کدوم ماهی؟

مهم اینه که ماهی رو بتونی از آب بگیری حالا تازه بودنش یا نبودنش برای مرحله بعد! 

..................................... 

و سهراب برای امروز: 

شب سردی است، و من افسرده
راه دوری است، و پایی خسته
تیرگی هست و چراغی مرده

می کنم، تنها، از جاده عبور:
دور ماندند ز من آدم ها
سایه‌ای از سر دیوار گذشت
غمی افزود مرا بر غم ها

فکر تاریکی و این ویرانی
بی خبر آمد تا با دل من
قصه ها ساز کند پنهانی

نیست رنگی که بگوید با من
اندکی صبر،سحر نزدیک است
هر دم این بانگ بر آرم از دل:
وای،این شب چقدر تاریک است!

خنده ای کو که به دل انگیزم؟
قطره ای کو که به دریا ریزم؟
صخره ای کو که بدان آویزم؟

مثل این است که شب نمناک است
دیگران را هم غم هست به دل
غم من،لیک،غمی غمناک است