Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

چرا معطلی؟

خیلی وقتا دوست داشتن داشته هات بهترین کار ممکنیه که می تونی انجام بدی...پس معطل چی هستی؟ 
نظرات 3 + ارسال نظر
بابک 16 شهریور 1390 ساعت 06:52 ب.ظ

سلام ونوس عزیز
خیلی خوشحالم که دوباره نوشتی.
شاید باورت نشه اما همین دیشب داشتم بهت فکر می کردم.
+ این که باهات موافقم البته فقط در صورتی که چیزی داشته باشی که حداقل یکم، فقط یکم ارزش دوست داشته شدن رو داشته باشه.

سلام
کجایی شما یه خبری...چیزی؟

الدوز 26 شهریور 1390 ساعت 10:27 ب.ظ http://orfales.blogsky.com

ممنون از کامنتت ونوس عزیز. براتون از صمیم قلب وشبختی روزافزون آرزو میکنیم. شاد باشید

خواهش میکنم عزیزم
همچنین شما

بابک 28 شهریور 1390 ساعت 03:27 ب.ظ

ونوس جان!
یه نگاهی به تاریخ پست نوشته هات بنداز. من نیستم یا تو؟
خیلی اومدم این جا اما هر دفعه هیچ تغییری به وجود نیومده بود. با خودم گفتم خب free venus هم رفت.
با این حال بازم اومدم و ...
امیدوارم تو این مدت که نبودی برات اتفاق های خوبی افتاده باشه.

ممنون عزیز
در چه حالی ...؟
جایی نمی نویسی...؟
بله الحمداله اتفاقات خوبی بودند.....
من هم امیدوارم اینجا ببینمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد