Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

انقلاب نسل من

نوشته « هر کشور در حال توسعه‌ای باید چهار انقلاب را رد کند: ا- انقلاب ملی 2- انقلاب اقتدار 3انقلاب مشارکت و 4- انقلاب رفاه»

 و این وسط

من قبل از فکر کردن به چگونگی رد کردن انقلاب مشارکت توسط نسل من دارم به این فکر میکنم که آیا عمر نسل من به انقلاب رفاه قد خواهد داد یا نه؟

مساله این است.....

.

.

جمله از گابریل آلموند بود.

نظرات 9 + ارسال نظر
neo 25 مرداد 1389 ساعت 06:27 ب.ظ http://CRUEL-LIFE.blogsky.com


بودی حالا انقلاب چهارم به کی رسیده که بخواد به جناب گابریل و من و تو و.......برسه
وبلاگ منم بیای ها

....

مریم 25 مرداد 1389 ساعت 07:21 ب.ظ http://marzel2007.blogfa.com/

قالب نو مبارک
فکر نکنم عمرمون قد بده

ممنون عزیزم...

بابک 25 مرداد 1389 ساعت 10:20 ب.ظ

فک نکنم عمر من قد بده که انقلاب رفاهیو ببینم
شما که قراره 1000 سال عمر کنی حتما می بینی

جداااااااااااااااّ؟

antimatter 26 مرداد 1389 ساعت 06:33 ب.ظ http://amnesia.blogsky.com

جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مگه چه اشکالی داره 1000 سال عمر کنی؟
اونوقت می تونی انواع و اقسام انقلابا رو ببینی

اشکالی نداره.....
بعضی وقتا غیرممکن هم میتونه ممکن باشه......
ولی راستش عمر با کیفیت خیلی مهمتر از عمر با کمیت بیشتر هست ....میدونی که؟؟؟؟؟؟
من طالب اولیش هستم تا دومی...
پس این آرزو رو در حق من بکن...
پلیز

بابک 27 مرداد 1389 ساعت 12:23 ب.ظ

حتما
عمر 1000 ساله ی با کیفیت
با 5 سال گارانتی، ایزو 9002 هم داره
امبدوارم عمرت هم طولانی باشه و هم با کیفیت و همون طور که خودت دوست داری

گارانتی‌اش خیلی خیلی بامزه بود....
ممنون دوست عزیز

یادداشت های یک ... 27 مرداد 1389 ساعت 04:43 ب.ظ http://adab89.blogsky.com/

سلام و عرض احترام

فعلا که در آستانه انقلاب سردرگمی هستیم بعد ش چی باشد الله اعلم.

سلام
انقلاب سردرگمی.....
اصطلاح جالبی است

زنبق 27 مرداد 1389 ساعت 10:06 ب.ظ

نمیشه اول رفاهی رو بکنیم...بعد مشارکت رو بعد ملی رو...اقتدار رو هم آخرش می کنیم.
..................
یه نیمچه انقلاب که اسم هم نداره کردن ما تا ۳ نسل به گاه و بی گاه رفته ایم....عمر می مونه واسه ما ها آخه...

اتفاقا حرف منم همینه...

ونوس کوچولو 29 مرداد 1389 ساعت 01:29 ق.ظ

به نام خدای مهربون خودم
سلام

من از وبلاگ یه معلم اومدم اینجا ینی دیدم شما اونجا هم اسم منید بعد پیغام می ذارین آدرسم داشتین من اومدم اینجا. از آشنایی با شما خیلی خوش به حالم شد ونوس جون. بعد از مدت ها یه هم اسم پیدا کردم کلی ذوق کردم.

سلام
مایه بسی خوشحالی ست
خوش امدید

مریم 30 مرداد 1389 ساعت 10:20 ب.ظ http://marzel2007.blogfa.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد