Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

منم آپ میخوام

این وبلاگ آپ می خواد ....میدونم 

خودمم هم خیلی حرف برای گفتن دارم.....میدونم 

ولی نمی‌دونم چرا بعضی چیزا رو ترجیح میدم ننویسم و یا حتی با بهترین دوستم هم در موردش صحبت نکنم..... 

شاید روزی نوشتم که این روزها تو ذهن من چی میگذره.....شاید

نظرات 7 + ارسال نظر
بابک 22 دی 1389 ساعت 10:42 ب.ظ

به پسر این پست داغه داغه
تازه از تنور دراومده
تا نمردم از فضولی بگو تو ذهنت چی می گذره

خیلی داغ بوده هااااا....مواظب باش نسوزی....!
چیز عجیبی نیست که ذهنم رو مشغول کرده شاید یه مساله‌ای باشه که ممکنه تو ذهن همه بگذره ....نمی‌دونم چرا برای من یکی اینقدر جدی شده..؟؟

مریم 23 دی 1389 ساعت 01:59 ب.ظ http://marzel2007.blogfa.com/

سلام عزیزم
هر وقت نوشتی میخونیمش

سلام عزیز
مرسی....حتما

بابک 23 دی 1389 ساعت 10:54 ب.ظ

گاهی یا شایدم همیشه همین طوره. مسائلی که به نظر میاد برای دیگران خیلی ساده و گذراست ممکنه برای ما خیلی جدی و مهم باشه. اون قدر که آزارمون بده.
من همین الان از فضولی مردم. این شکلی شدم.
تو دنیای دیگه وقتی منو دیدی بهم بگو که چی توی ذهنت می گذشت.

خیلی با مزه بود.....
چرا دنیای دیگه....؟
باور کن تو همین دنیا بهت میگم....حتما

درود بر شما دوست عزیز:
من در وبلاگم مطلب کوتاهی درباره تهمت تحریف شدن کتاب آسمانی زرتشت(گاتها) نوشتم لطفا" اگر مایل هستید آن مطالب را بخوانید و با بیان دیدگاهتان آن را کامل کنید.
با تشکر از شما دوست عزیز[گل]

ارغوان 3 بهمن 1389 ساعت 08:13 ب.ظ

هنوز درگیری؟؟ ازت خبری نیست خیلی وقته ها! خوبی ؟ سالمی؟؟

قربونت برم
مرسی عزیزم من خوبم
این تویی که بی‌وفا بودی و گذاشتی رفتی
راستش وقتی خیلیا میرن دیگه نمی‌دونم چرا اینجا به خودی خود دلگیر میشه؟
اگه جایی نوشتی خبرم کن

بابک 20 بهمن 1389 ساعت 10:00 ب.ظ http://on-your-horizon.blogspot.com

گویا وبلاگت به چیزی فراتر از آپ کردن نیاز داره
کجایی تو؟
دلمون تنگید

سلام
سلام
مرسی
منم دلم تنگیده
برمی گردم
خیلی زود
تو خوبی؟
چه زود فیلتر شدی؟

پــانـــدول 7 اسفند 1389 ساعت 07:22 ب.ظ http://pendulum.persianblog.ir/

حال و هوای امروزت رو همین امروز باید بنویسی چون فردا هم برای خودش حال و هوای خودش رو داره که نوشتنی است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد