Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

ارزشهای مشترک

از ارزشهای مشترک بین همه مردم دنیا ازش پرسیدم...  

من و من کرد و در نهایت مثال مسخره‌ای آورد.... 

حرفی برای گفتن نداشت یعنی اعتقادی به ارزشهای مشترک جهانی نداشت.... 

ولی نمی‌دونم چرا جرات اعترافش رو هم نداشت ....

و این بزرگترین نقطه ضعف اون و هم‌سنخ‌انش* بود. 

 

 

*کلمه یه خورده اختراعی-ه

نظرات 5 + ارسال نظر
بابک 10 دی 1389 ساعت 12:38 ق.ظ

هممم...
یعنی کلیت بخشیدن به این موضوع درسته؟
فکر نمی کنم

این موضوع منظورت ارزشهای مشترکه؟؟؟؟
منظور من اینه که میشه بین همه آدمای دنیا یه سری ارزشهای مشترک رو پیدا کرد و تقویتشون کرد....

بابک 12 دی 1389 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام
نه منظورم از کلیت، گفتن "او و هم نسلانش" بود و این که بگی همه شون این طورین

آهااان....مرسی
شاید کلمه همه سنخ‌انش برازنده‌تر باشه.
عوضش میکنم.

بابک 12 دی 1389 ساعت 10:47 ب.ظ

هم سنخانش همچینم اختراعی نیس
به هر حال
از توجه و عنایت شما متشکرم دوست محترم

نه دیگه با این معنی....فک کنم اختراعی بشه
خواهش میکنم

درود بر شما دوست عزیز
من در وبلاگم مطلب کوتاهی درباره حفظ محیط زیست در دین زرتشت نوشتم لطفا" اگر مایل هستید آن مطالب را بخوانید و با دیدگاه خودتان آن را کامل کنید.
با تشکر از شما دوست عزیز[گل]

گر چـــه رامت شـــــد دلم ماننـــد میش از پیش ازین

همچنـــان می باشد این دل ریش ریش از پیش ازین

هرگــــز آیا در حقـــــت از من گناهی سر زده است ؟

پس چـرا خواهی مرا خاطـــر پریش از پیش ازین ؟

تا بکی نوشـــــانی ام هر لحظه نیشــــی تازه تر!!!

خــــورده کـــم آیا دل من از تو نیش از پیش ازین ؟

از چه رو دلواپسی ، دیگر چــــه می خواهی بگو

هــســــت از ما گر گرو پیش تو ریش از پیش ازین ؟

نیسـت شـــــأن تـــــو مگـــــر از بی وفائی ها أجل ؟

پس چرا هستـــــت جفا آیین و کیـش از پیش ازین ؟

هـــــر دو دستـــــم از ســـــر تسلیــم بالا شد که کرد

مهـره چینی های چشمت مات و کیش از پیش ازین

هر چه ســــر زد از من ، از تو ذرّه ای پنهان نماند

علـــــم غیبت هست یا داری تو دیش از پیش ازین؟

دل سپردم من به دستــت جورت افزون شـد ، چرا ؟

سرزنش هـــا دیده ام از قوم و خویش از پیش ازین

گر چـــــه پی در پی دلــم را کرده ای خون خوب من

دوستـــــت دارم من امّــــا بیش ، بیش از پیش ازین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد