Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

یعنی چی؟؟؟

بد نبود باید اصلاح میشد.

نظرات 3 + ارسال نظر
ارغوان 7 آذر 1389 ساعت 06:55 ب.ظ

این چیه؟؟ تحقیق دادی؟ یا مقاله ای چیزی؟

ترجمه‌ای بود که ۸ ماه پیش تحویل داده شده و الان بعد از مدتها معطلی........جوابش اینه....

بابک 12 آذر 1389 ساعت 11:32 ق.ظ

یعنی این که هر چقدر هم که خوب باشه من اصلا خوشم نیومده و این جا من مهم هستم و تو هیچ کاره ای. پس برو پی کارت.

آففففففررررریننننننننننننننن
اصل مطلب هم همین بود و بس
تنک یو

مدی 12 آذر 1389 ساعت 01:55 ب.ظ http://madikhanoom.blogfa.com

کجایی تو عزیز من
دلم تنگیده برات
من تا نیام هیچکی نمیاد
چقدر سر همه شلوغه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد