Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

پیرمرد

پیرمرد 70 سالش میشد ولی می‌خواست همونی باشه که 40 سال پیش بود غافل از اینکه می‌تونه یا نمی‌تونه.

پیرمرد خودبین‌تر از اونی بود که بتونه حق و حقیقت رو ببینه ولی ما فکر می‌کردیم می‌تونه غیر از این هم باشه.

پیرمرد محصول همین جامعه استبداد پرور و فردمحور بود ولی ما می‌خواسیتم دید دیگه‌ای هم بهش داشته باشیم که شاید اونو از آلوده‌گی ‌های این زمونه مجزا بدونیم.

پیرمرد تونست فردمحوری ایرانی رو در سن 70 سالگی هم به من اثبات کنه.

پیرمرد دیگه نمی تونست ادم دیگه‌ای باشه و همونی بود که بود.

پیرمرد تاریخ مصرفش نگذشته بود ولی ای کاش جایگاه خودش رو می‌دونست تا با ندونم کاری‌هاش همه چی رو به گند نمی‌کشید.

پیرمرد جز اون دسته آدمایی قرار گرفت که عطایش به لقایش بخشیده شد بدون هیچ ناراحتی.

پیرمرد و مرکز قدیمی‌اش رو امروز درحالی که به خودم قول دادم دیگه اونجا پامو نمی‌ذارم برای همیشه ترک کردم.

نظرات 1 + ارسال نظر
زنبق 18 آبان 1389 ساعت 08:53 ب.ظ

انی وی من حس می کنم ....باید مراعات کرد...اون بازندس...هر جور که نگاهش کنی.

....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد