Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

یه کلاس و یه موبایل

اکثر اوقات صندلی بغل دستی من میشینه.

 از همون لحظه ورودش به کلاس هر دو دقیقه یه بار موبایلشو چک میکنه.

و تقریبا هر 5 دقیقه یه بار اس ام اس میزنه.

یعنی تقریبا نصف مدت زمان حضورش در کلاس رو مشغول نوشتن پیام کوتاهه....

نصف بقیه‌اش هم احتمالا مصروف فکر کردن به نوشته‌های بعدشه...

.

من موندم این چرا اصرار داره سر کلاس اختیاری حضور داشته باشه؟؟؟؟؟

نظرات 6 + ارسال نظر
بابک 31 شهریور 1389 ساعت 06:19 ب.ظ http://amnesia.blogsky.com

همیشه مسایل و ترس هایی وجود داره که آدم گاها خودش رو مجبور می کنه که بعضی از کارها رو انجام بده

شاید...

ارغوان 2 مهر 1389 ساعت 10:27 ق.ظ

می خواد بگه ، منم بله!

بلهههههههههههههههههههههههههههه

زنبق 2 مهر 1389 ساعت 05:18 ب.ظ

خب ما بچه های خوب هیچوقت نباید ازهمکلاسی های مریضمون حرف بزنیم توی جمع.مریضه بیچاره.مریض.

...

سلام نارم 3 مهر 1389 ساعت 09:57 ق.ظ

من از شما یک سوال دارم اگه زحمت نمیشه جواب بدین لطفا شما استاد فزیک استید؟

نه خیر...متاسفانه
شما چرا فکر میکنین من باید استاد فیزیک باشم؟

صابر 5 مهر 1389 ساعت 02:53 ب.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

خب معلومه دنبال یه جایی می گرده تا کسی گیر نده و در میان درس خواندن پیام هم بزنه...حالا شما هی گیر بده بهش

باشه...

مریم 6 مهر 1389 ساعت 05:55 ب.ظ http://marzel2007.blogfa.com/

ونوس جان بذار راحت باشه!!

باشه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد