Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

من محتاج نیستم....مشتاق هم نیستم

نمیشه فراموشت کرد....چرا که هر وقت که من خواستم و فراموشت کردم ....تو یه جورایی نخواستی....چرا وقتی من قطعی تصمیم گرفتم همه چی رو تو ذهن خودم تموم کنم و فراموش کردم....تو باز یه جورایی سبز شدی...چرا وقتی دیگه نمی‌خوام جای زیادی از ذهن و قلب منو اشغال کنی....تو مانع میشی....چرا دوست داری تو از من دور باشی و من به تو نزدیک.....چرا هی میخوای خودت فاصله بگیری و دیگران رو مشتاق نگه داری...

درسته که من محتاج نیستم و حتی مشتاق هم نیستم....ولی تو چرا ول کن نیستی....چرا سرزده میای تو خوابم و یه دفعه تمام رشته‌هامو پنبه میکنی.....چرا همه خوبیها رو برای خودت دوست داری و میخوای همیشه اون لبخند گوشه لبتو داشته باشی....با روش مخصوص به خودت....اما دیگران....

حالا حال اونایی رو که اینهمه از تو گریزان بودند رو میفهمم....میفهمم که تو دوست داری دیگرن رو علاف خودت کنی.....اینو خوب می‌دونم...

فقط نمی‌دونم چه تعریفی از اون غرور شخصیتی‌ات داری....آیا این نوعی مخفی‌کاری-ه که من می‌بینم و یا ترس و یا فرار کدومش؟؟؟؟؟

...دوست داشتم اینجا رو بخونی جواب بدی...دست از سرم برداری....من کشش این همه رو ندارم...باور کن ندارم.

.

.

.

پ.ن. سر این پست فقط یه ذره جوگیرم....همین

پ.ن. این روزا خیلی عادی می‌گذره

پ.ن. همینطور این روزا درگیر یه جور میانجیگری بین دو دوستم که همزمان نمی خوام هیچکدومشون رو از دست بدم ولی درگیری اونقدر شدید که هر دو دنبال یارگیری‌اند و من این وسط.....

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد 26 خرداد 1389 ساعت 02:00 ق.ظ http://picture11.mihanblog.com/

سلام دوست گرامی وب زیبایی داری اگر با تبادل لینک موافقی وب منو با عنوان

مدل لباس زنانه

لینک کن و بهم خبر بده تا لینکت کنم

http://picture11.mihanblog.com

ای دی یاهو ----> mohammad.1361

مریم 28 خرداد 1389 ساعت 12:53 ب.ظ

آخی ...
عزیزم ونوس جان هر دوشون رو نگه دار خب
..............................................
توصیه:کمتر جوگیر شو!

باشه....فقط خواستم این جوگیر شدنم هم اینجا ثبت بشه...میدونی که؟

مدی 29 خرداد 1389 ساعت 06:24 ب.ظ http://madikhanoom.blogfa.com

سلام
آدرس وبلاگ من به این آدرس تغییر پیدا کرد

madikhanoom.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد