Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

دوست نداشتن هم بعضی وقتا خوبه

 

می خوام یاد بگیرم از این به بعد هر چیزی رو که تو زندگیم می دونم موقیته خیلی دوستش نداشته باشم....یعنی وابسته‌اش نشم....چه فایده داره أآدم به چیزی وابسته بشه که می دونه یه از دستش می‌ده و اونموقع هی باید بشینه و ناراحت باشه...می‌خوام یاد بگیرم... 

شاید درسته که هر کس و هر چیز و یا بهتره بگم هر جایی ارزش وابستگی رو نداره...هر چند دلبستگی ممکن-ه خودبخود بوجود بیاد

نظرات 9 + ارسال نظر
ارغوان 19 اردیبهشت 1389 ساعت 06:45 ب.ظ

اگه راه حلی برای این موضوع یافتی ، حتما به منم بگو. لازم می شه شدید. که شده و خواهد شد.

شاید وابسته نشدن به اونچه که داریم تنها راه حل باشه ولی دقت کردی آدم وقتی از داشتن یه چیزی لذت می‌بره چقدر زود اون چیز براش از بین می‌ره...؟

مریم 20 اردیبهشت 1389 ساعت 11:36 ق.ظ

منم خیلی دلم میخواد که یاد بگیرم ولی خداییش سخته !
ادمهای که کمتر وابسته میشن کمن

بله متاسفانه....

ارغوان 20 اردیبهشت 1389 ساعت 12:32 ب.ظ

اوهوم. انگاری عمر شادی ها و لذت هامون خیلی کوتاه تر از اونیه که فکرشو می کنیم.

دقیقا و تحقیقا.

رویا 22 اردیبهشت 1389 ساعت 11:34 ب.ظ

خوبه که می خوای یاد بگیری..
ولی گاهی وقعیت هایی تو زندگی ما آدم ها پیش می یاد که همه یاد گرفته هامون زیره سوال می ره..یه جورایی تسلیم می شیم بی اراده..

درسته
زندگی قانون ثابتی نداره و این از یه جهت خوبه و از یه جهت نه....

تایماز 23 اردیبهشت 1389 ساعت 08:15 ب.ظ

به نظرم این مسئله یادگرفتنی نیست یه جورایی وابسته به ژنتیکه
ذاتا بعضی آدما سرخوش و راحت و بی دغدغه هستن
به چیزی وابسته نمیشن و از کم چیزی ناراحت میشن
درسته که محیط و خاطرات گذشته هم تاثیر دارن در این مورد
ولی به نظرم بیشترش برمیگرده با تواناییهای ذاتی آدما
البته میشه با تمرین کردن تعدیلش کرد
من زمانی شدیدا عجول بودم که خیلی عذابش رو کشیدم
النم هستم ولی توی خیلی از جنبه های عجول بودن خودم رو مودیفای کردم
شمام تمرین کنین میتونین دوزش رو پایین بیارین

مطمئنم که با تمرین میشه خیلی از تجارب رو کسب کرد
ممنونم دوست عزیز

(صابر) 24 اردیبهشت 1389 ساعت 10:26 ق.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

سلام ونوس جان/////

افرین....حق اصلی مطلب رو ادا کردی.. همینه..

وابستگی یعنی اینکه چیزی به غیر ز خودت رو چنان به خودت ببندی و گره بزنی که آزادیت را بگیرد...

درود

دکتر فرهنگ رجایی یه جمله‌ای داره که میگه:
استقلال عدم وابستگی نیست ....استقلال یعنی وابستگی آگاهانه.
ممنونم

سونیا 25 اردیبهشت 1389 ساعت 09:40 ق.ظ http://allalone.blogsky.com

به مسائل موقتی نباید وابسته شد ولی تا زمانی که هستند باید به شدت ازشون لذت برد!

موافقم شدیدا...

al 27 اردیبهشت 1389 ساعت 03:59 ب.ظ

به نظر من ولی دوست داشتن آدمهایی که می‌آن و می‌رن و یا چیزهای موقتی به قول تو، بهتر از دوست داشتن چیزها و آدمهای دائمی‌ه! چون دوست داشتن همیشه تابع یه سری فاکتورهاست، و به نظر من هیچ وقت یه عمر دوام نمی‌یاره. به خاطر همین آدم‌ها و چیزای موقتی، خاطره‌ی خوب می‌شن و آدم‌ها و چیز‌های دائم، قضیه‌های رو اعصاب!

نکته جالبی گفتی
مخالف نیستم
ولی منظور زیاد در مورد آدما نبود....
شاید بهتر باشه ما عادت کنیم به اینکه آدما رو دوست داشته باشیم ولی آگاهانه
مرسی

بابک 31 اردیبهشت 1389 ساعت 10:31 ق.ظ

آره خیلی خوبه که آدم بعضی وقتا دوست نداشته باشه.
کلا می تونم اینطوری رفتار کنم ولی تو بعضی از موارد واقعا برام سخت میشه و اصلا برام عملی نیست. در مورد دوست داشتن آدم هام که توی یکی از همین پستای اخیرم نوشتم(یه پست بدون عنوان که فک کنم قبل پست پوچ باشه)
+ این که تو سال مضاعف بودن من حتی از نصف هم کمتر شدم (نمی دونم چه بلایی داره سرم میاد. فقط می دونم که خیلی لعنتیه)
می دونی اصلا نمی خواستم نظری بدم چون این روزا نمی تونم اون چیزی رو که می خوامو به دیگران بگم و منظورمو برسونم

می‌دونم یه حس عجیبی از سرگردانی همه ما رو گرفته و فکر می‌کنم دیگه وقتش رسیده که اینو عادی تلقی کنیم...این مسائلی که برامون بوجود میاد منظورم-ه
موفق و سلامت باشی دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد