Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

خیالپردازی‌های من...!

 

اعتراف میکنم که خیلی خیالپردازی کردم ...به هیچ جایی هم نرسید....البته نه اینکه بیکار نشستم هااااا...نه ولی اونی که باید نبودم...اعتراف میکنم 

الان هم تو ترکم....چیکار کنم دیگه....؟؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
سونیا 30 فروردین 1389 ساعت 01:04 ب.ظ http://allalone.blogsky.com

منم زیاد خیال پردازی می کنم ترک هم نمی تونم بکنم متاسفانه! خیلی آدمو از واقعیت دور می کنه!

همین دور بودن از واقعیت زندگی-ه که آدمو اذیت می کنه....
ممنونم

بابک 1 اردیبهشت 1389 ساعت 06:23 ب.ظ

به شدت یاده کتاب در رویای بابل (babylon) افتادم.
رفتن به رویای بابل بخش اعظمی از زندگی من و تشکیل میده مهم اینه که روی زندگی واقعیت تاثیر بدی نذاره . بدون خیال پردازی زندگی خیلی برام سخت میشه.

درسته تا وقتی که رو زندگی واقعی تاثیر نذاره خوبه ولی کنترل این مساله هم خودش آسون به نظر نمی‌اد هااا....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد