Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

دروغ نگو دروغگو....

این روزا ما آدما راحت دروغ میگیم و بی‌تعارف به دروغ‌گوهایی تبدیل شدیم که در نوع خودمون نظیر نداریم.....

دیگه حالم داره از این آدما به هم می خوره....

نظرات 8 + ارسال نظر
محمدحسین 26 فروردین 1389 ساعت 02:23 ب.ظ http://physicsscu87.blogsky.com

الان دروغ میگن بعد اسمشو میزارن ((طوریه))

چه میشه کرد...با این طوریه
راستی خوش اومدین به وبلاگ من

بابک 26 فروردین 1389 ساعت 04:46 ب.ظ

یاده یه آهنگی افتادم که خواننده ش می خونه
I'm a lie
I'm a lier

تونستی لینکش و بزار ما هم دوانلود کنیم
هنوز اون آهنگ again رو وقتی گوش میکنم یاد اون وبلاگ قبلیت می افتم
پیشاپیش مرسی....

تایماز 26 فروردین 1389 ساعت 07:21 ب.ظ

بله متاسفانه دروغ گویی بیداد میکنه آقا بیداد!!!!
واللا حس نوشتن و خوندن نداشتم فقط همین دلیل دیگه ای درکار نبود

چه میشه کرد
هی میخوای هیچی نگی...هی نمیشه...

بابک 26 فروردین 1389 ساعت 09:50 ب.ظ

راستش هیچ مشخصاتی نداره، منم نمی دونم مال کیه آهنگش حتی اسمشم نمی دونم تنها چیزی که می دونم اینه که طرف آلمانیه چون آهنگش دو زبونه س.

مرسی....

رویا 28 فروردین 1389 ساعت 01:13 ق.ظ

بی خیال بابا..خودتو عشقه..

قربانت عزیزم...

Lincoln 29 فروردین 1389 ساعت 05:49 ب.ظ

بله! اما پارادوکس اینجاست که هر کی می گه از دروغ و دروغگو متنفرم خودشم دروغ گوئه... واقعا کسی پیدا میشه که دروغ نگفته باشه؟! به وقتش هممون دست پینوکیو رو از پشت می بندیم. بعضی وقتا هم فیلسوف می شیم و تنفر پیدا می کنیم و از این خطابه ها می نویسیم...

من ادعا نکردم که دروغ نمیگم...من گفتم که نمی‌تونم تحمل کنم
در ضمن من فکر میکنم کسی که خودش بتونه راحت دروغ بگه دروغ گفتن دیگران خیلی اذیتش نمی‌کنه....
ممنونم که نظرتون رو گفتین

سونیا 29 فروردین 1389 ساعت 10:18 ب.ظ http://allalone.blogsky.com

Carpe diem!
چه می شود کرد؟
خوبی؟:)

نمی‌دونم هر چی می‌خوای خودتو حفظ کنی مطمئنا بیشتر اذیت میشی...
قربانت عزیزم من خوبم تو چطوری؟

مریم 29 فروردین 1389 ساعت 11:04 ب.ظ

در کویر سبز عشق این سخن از من بگیر
مرگ تو مرگ من است
پس تمنا می کنم هرگز نمیر...
...........................
سلام ونوس جان!
تا بوده همین بوده پس بهتره خودتو اذیت نکنی !
تو یه ادم راستگو پیدا کن این وسط!

بله متاسفانه...تا بوده همین بوده و بدتر هم داره میشه
به قول سونیای عزیز
Carpe diem!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد