Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

لعنت بر دهانی...

 

آدما بعضی وقتا شیوه بیان معمول خودشون یادشون میره و یه جورایی میافتند تو جاده خاکی... 

امروز از اون روزا بود و من در دو جا این شیوه را فراموش نمودم و دو گونه گند اساسی در زندگی ایجاد نمود که... 

 امیدوارم عواقب چندانی برایم نداشته باشد. 

نظرات 8 + ارسال نظر
al 29 دی 1388 ساعت 02:08 ق.ظ

آره، اینجوری می‌شه گه‌گاه!
من هم امیدوارم...
در ضمن من رو که می‌شناسی خودم دو آتیشه طرفدار تساوی حقوق زن و مردم، مطمئن باش حتی زن‌ها مساوی‌تر، چون اگه استاد مربوطه مرد بود حواله می‌دادمش به تمساح‌های گواتمالایی که گرگ بیابون پیششون بسیار حیوان رامی هست!

خیلی بامزه بود...
موافقم...بالاخص با بخش آخرش!

تایماز 29 دی 1388 ساعت 02:45 ق.ظ

این قضیه برای هرکسی پیش میاد و فکر کنم طرف مقابلی هم که در برابرش به قول خودت گند زدی خیلی مهم باشه
اینکه درک کنه یا بی تفاوت باشه یا ناراحت شه یا بخواد تلافی کنه بستگی به روحیات اون طرف داره
منم امیدوارم عواقبی برات نداشته باشه
طبق قوانین فیلم راز ......و اینا اگه فکر کنی عواقب داره عواقب رو میکشی سمت خودت اگه نه که هیچی

درسته...آدم وقتی بیشتر بهش فکر می‌کنه انگا اونا جذب می‌شن
من با یکی از اینا رابطه فوق العاده رسمی داشتم و اون یکی دوست خوب قدیمی‌ام بود که می دونم خیلی زود فراموش می‌کنه ولی اولیه...
ممنونم

yakamoz 29 دی 1388 ساعت 11:18 ق.ظ http://www.arxalix.blogsky.com

درود بر شما
آره. آدم بعضی وقتها قاط میزنه.من خودم یه بار تو عمرم اساسی رفتم تو جاده خاکی و حالا سالهاست دارم تاوانشو پس میدم.
بدرود.

مدی 29 دی 1388 ساعت 11:54 ب.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

منم همینطور :-(

....

مریم 30 دی 1388 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام
آی گفتی
عجب دردیه جاده خاکی!!!

دقیقا

سونیا 30 دی 1388 ساعت 03:34 ب.ظ

واسه منم چند دفعه پیش اومده، بعضی هاشو هنوزم نتونستم جبران کنم! امیدوارم واست عواقب چندانی نداشته باشه.

امیدوارم...
ممنونم

رویا 2 بهمن 1388 ساعت 01:30 ق.ظ

موافق باهات..البته به اون دهانی هم که برا کسایی حرف می زنه که لیاقت ندارن هم باید لعنت فرستاد

[ بدون نام ] 4 بهمن 1388 ساعت 01:36 ق.ظ

انشااله....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد