Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

سرماخوردگی شدید

 

 

این لعنتی با یه سردرد وحشتناک فرصت انجام دادن همه کار رو ازت می‌گیره 

نه می‌تونی کتاب بخونی! 

نه می‌تونی پشت کامپیوتر بشینی!

و نه کارای بیرون رو می‌تونی انجام بدی! 

فقط باید بخوابی که اونم ذله می‌شی از درازکش بودن ناتوانی در به خواب رفتن!! 

خیلی روزای بدی-ه 

بخصوص اگه همه برنامه‌هاتم به هم بخوره!

نظرات 13 + ارسال نظر
مهیار 28 آبان 1388 ساعت 08:36 ق.ظ http://kimiagar.blogsky.com

سلام
عزیزم میشه منو لینک کنی
به اسم فروشگاه CD
ممنون

ارغوان 28 آبان 1388 ساعت 09:02 ق.ظ

آخ آخ. منم یه دو هفته ای درگیرش بودم. کاملا می فهمم چی می گی و می کشی :دی. خدا باعث و بانیش رو خیر بده ( البته در مورد خودم ها :دی)

مرسی

Mostafa 28 آبان 1388 ساعت 10:45 ق.ظ http://www.Bia2Forex.Blogfa.com

سلام دوست عزیز
من امروز به وبلاگت اومدم تا یه درخواستی ازت بکنم به عنوان یک همکار یک لطفی در حق من بکن میخوام به وبلاگ من یه سری بزنی .در مورد فارکس اطلاعات داری یا نه؟ اگه داری خوشحال میشم تجربیاتت رو در اختیار من هم قرار بدهی ولی اگه اطلاعی نداری ازت میخوام وبلاگ من رو مطالعه کنی شاید مسیر زندگیت از امروز تغییر کرد و تو هم به جمع تاجران دنیای فارکس پیوستی . در نهایت اگه یه لطف کوچیک هم در حق من بکنی خیلی خیلی ازت ممنون میشوم . ازت میخوام روی عکس اون خانم که کنار وبلاگ من هستش کلیک کنی فقط و وارد سایت اصلی بشی . فقط همین . دوست من با این کار ترافیک وبلاگ من رو نزد اون سایت بالا میبری و من به عنوان یک ایرانی میتونم رتبه ی اول رو در اون سایت بیارم و اتفاق دیگه ای رخ نمیدهد اگه میتونی برای کمک به من لینک وبلاگم رو به ادلیستت هم بفرستی ممنون میشم . پیشاپیش از لطفی که در حق من میکنی ازت ممنونم
بعد از اینکه اون لطف رو در حقم انجام دادی بهم یه خبری هم بده .راستی با تبادل لینک موافقی؟ اگه اره لطفا من رو با نام" اموزش فارکس" لینک کن بعدم بهم بگو با هرنامی که میخواهی لینکت کنم

مدی 28 آبان 1388 ساعت 11:31 ق.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

آخ آخ گفتی من 2 هفته پیش سرما خوردم هنوز خوب نشدم...خیلی مواظب باش...شلغم و سوپ و میوه زیاد بخور...ببین ورزش هم خیلی خوبت میکنه...من یه دارویی بهت پیشنهاد میکنم از داروخانه بگیر..هم واسه باز شدن بینی و ریه هات خوبه هم واسه سردرت...منتورا

مرسی

سونیا 28 آبان 1388 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.allalone.blogsky.com

ولی فیلم و موزیک هنوز هست :)

راستش اونا هم خیلی افاقه نمی کنن

س -ف 28 آبان 1388 ساعت 03:57 ب.ظ

سلام عزیزم
اخــــــــــــــی!
خدا بد نده؟ چی شده؟
ان شا الله که زوده زوده زود خوب بشی!
:-*

قربانت
سرماخوردگی-ه دیگه با یه سردرد وحشتناک
ممنونم

بابک 28 آبان 1388 ساعت 04:58 ب.ظ

به این میگن :
H1N1
خدایت بیامرزاناد
کامنتای خوبی میذاشتی برام
---------------------------------------
الان مثلا باید می خندیدی
امیدوارم ازینکه کشتمت ناراحت نشده باشی
اَه فک کنم خل شدم
---------------------------------------
امیدوارم هر چه زودتر خوب شی

ممنونم
منظورتو از اچ یک ان یک متوجه نشدم...

پیام 28 آبان 1388 ساعت 08:49 ب.ظ http://hayran.blogsky.com

برخی اوقات فرصت‌هایی داریم برای مرور کردن هنوز
بی آنکه دیر شود
فکرش را بکن اگر به شما می گفتند یک هفته زندانی هستی دوست داشتی آن هفته را چگونه بگذرانی
سعدی میگه
هرکه منظوری ندارد، عمرضایع می گذارد
اختیار این است درباب ای که داری اختیاری!

درسته فرصت خوبی-ه ولی راستش فکر برنامه‌ها و کارای عقب افتاده‌ام آرامش رو ازم می‌گیره
شعر خوبی بود ممنونم

رویا 29 آبان 1388 ساعت 09:50 ب.ظ

خواب خوبه که..من عاشق خوابیدنم..
آب زیاد بخور..
چای کمرنگ زیاد بخور..آبمیوه و سوپ جوجه هم بخور..
استامینوفن هم بخور..۳ روز هم بخور و بخواب..قول می دم خوب می شی..
نگران کارای عقب مونده هم نباش..خوب بشی انجامشون می دی..

ممنونم از توصیه‌های خوبت

دل-زاد کولی 29 آبان 1388 ساعت 10:25 ب.ظ http://Gitan.blogsky.com

سرما خوردن و تب کردن هم زیباست
وقتی به خاطر دیوونه بازی هات سرما بخوری

نه من هیچ دیوونه بازی نداشتم ولی متاسفانه خیلی راحت سرما می‌خورم

al 29 آبان 1388 ساعت 11:03 ب.ظ

ای بابا... حالا که خوب نیست حالت دیگه! نخور غصه ی برنامه ها و کارای عقب افتاده ات رو! بردار یه رمان قطور بخون زرت و زرت چای و نسکافه و شیرکاکائوی داغ بنوش خودت رو کش و قوس بده گه گاه بذار یه درد مطبوع خفیف بپیچه تو تنت!
فقط برای سردرد هات یه فکری بکن چون نمی ذاره از سرماخوردگی لذت ببری!

ممنونم از نظر خوبت
اینم برای خودش دورانی شده...
دوبار رفتم دکتر یه قرصای وحشتناکی دادن که وقتی می‌بینم وحشتم می‌گیره ...چه برسه تا بخورم...

molden 2 آذر 1388 ساعت 09:15 ب.ظ

ایشالا زود خوب شی!

مرسی

ا کی گفته موقف سرما خوردگی کتاب خوند؟من موقع سرما خوردگی همش یا کتاب میخونم یا فیلم میبینم.

با سردرد...؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد