Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

بیانیه حقوق نسل‌های آینده

آنهایی که بعد از ما خواهند آمدُ صدایشان به گوش ما نمی‌رسدُ پس ما حقوق آنها را اعلام کرده و به رسمیت می‌شناسیم 

ما سیاره‌ای را از خود به ارث می‌گذاریم که برای غناُ زیبایی و پرگونگی آن احترام قائلیم 

سیاره‌ای که  

هوا یا جو آن زندگی بخش و مطلوب است و می‌تواند برای سالیان سال همینطور باقی بماند 

سیاره‌ای که  

منابع آن به دقت نگهداری شده و گونه‌های زندگی در آن همچنان متنوع باقی خواهد ماند 

سیاره‌ای که  

خاک آن از فرسایش در امان مانده باشدُ و آب و خاک آن از مواد زائد زندگی ما مسموم نشده باشد 

سیاره‌ای که  

مردم آن فناوری‌های خود را با احتیاط به کار می‌گیرند و پیامدهای درازمدت آن را در نظر می‌گیرند 

سیاره‌ای که  

مردم آن در جوامعی کوچک زندگی می‌کنند و با جمعیت زیاد غارت نمی‌شوند 

سیاره‌ای که  

منافع نسل‌های آینده‌ی آن مدنظر است و در محافل تصمیم‌گیری امروز از آن منافع نیز پاسداری می‌شود.  

منبع: موسسه ابداعات اجتماعی لندن

اینو نوشتم که بگم ای کاش ما هم به جایی برسیم که دغدغه‌هامون اینا باشن...  

یه روز با یکی از همکلاسیامون بحث می‌کردیم سر اینکه آیا ما باید چه بهایی بپردازیم که بچه‌هامون مشکلات ما رو نداشته باشن... یادمه من گفتم دیگه نباید اشتباه پدرامون رو مرتکب بشیمُ من می خوام خوب زندگی کنم و وقتی این زندگی رو ندارم برام مهم نیست که نسل آینده چه جور می‌خواد زندگی کنه... مهم اینه که بتونم این وضع رو برای خودم درست کنم نه برای نسل بعد...

نمی‌خوام بگم اینو درست گفتم یا نه ولی می‌خوام بگم وقتی آدم اونقدر مشکلات و دغدغه فکری داشته باشه حق داره که نتونه به حقوق نسل‌های آینده فکر  کنه.

نظرات 9 + ارسال نظر
علی 21 آبان 1388 ساعت 10:23 ق.ظ http://shoorideh88.blogsky.com/

سلام دوست عزیز

وبلاگ خیلی جالبی دارید ... بهتون تبریک می گم

ولی برام جالبه توی این مدت فعالیتتون چطور از طریق وبلاگتون کسب درآمد نکردید !!!!!!

شما از طریق این وبلاگ می تونید درآمد خیلی خوبی داشته باشید

من با چند تا سایت خیلی خوب کار می کنم که بسیار معتبر هستند ... کار کردن با اونها هیچ ضرری نداره چون ثبت نامشون رایگانه و به ازای فعالیت شما بهتون پول هم می دن

اول از همه سایت های کلیکی را به شما معرفی می کنم :

اولین سایتی که بهتون می گم اکسین ادزه که بسیار مشهور و قابل اعتماده و پیشنهاد می کنم که حتما داخلش عضو بشید ... لینکشم اینه :
http://www.oxinads.com/?i=41043
دومین سایت اسمش کلیک چی هست . در مورد این سایت باید بهتون بگم که خیلی بهتر از بقیه ی سایت های کلیکیه ... آخه تموم کلیک ها را ثبت می کنه و ۲۰۰۰ تومان هم هدیه ی عضویت داره !!!! پس بهتره همین الان عضو بشید و تبلیغاتش را توی وبلاگتون قرار بدید و از همین الان درآمد خوبی کسب کنید . اینم لینکش :
http://www.clickchi.com/index.php?refer=banamak77
سمین سایت سایت تبلیغات گستره یکی از معروفترین سایتهای کلیکی هست اینم لینکش
http://www.tablighatgostar.com/PublisherRegister.aspx?MK=989
و بالاخره خب حالا نوبت به یه سایت دیگه میرسه که اصلا لازم نیست تبلیغاتش را توی وبلاگ قرار بدید !!!!
یه سایت بسیار عالی و معتبر به اسم گرین هورس که توضیحات کاملش توی وبلاگم هست .... ثبت نامش کاملا رایگانه .... درسته که یه سایته خارجیه اما درآمد شما را به صورت چک به آدرس محل زندگی شما پست می کنه .... من به خیلی ها این سایت را پیشنهاد کردم و اونها عضوش هستن و بسیار راضین ... حالا بهتره خودتون برید توی وبلاگمو توضیحاتشو بخونید .... ضرر نداره : مطلب کسب درآمد از طریق اینترنت رو حتما بخون مطمئنم از طریق راههایی که بهتون گفتم می تونید درآمد فوق العاده ای را کسب کنید

منتظرتون هستم
به وبلاگ من هم سر بزنید . خوشحال میشم ... راستی ممنون میشم روی تبلیغاتم هم کلیک کنید .

موفق و پیروز باشید
با تشکر

مدی 21 آبان 1388 ساعت 11:33 ق.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

حق با توِِ...متاسفانه بچه هامون مشکلات و دغدغه های بیشتری خواهند داشت

...

al 22 آبان 1388 ساعت 04:16 ق.ظ

من که نظرم اینه که آقا همه با هم یه قراری بذاریم مثلآ از سال ۲۰۵۰ دیگه کسی بچه دار نشه! بعد کلآ هم آبروی بشریت رو نجات بدیم هم مادر زمین رو از شر خودمون خلاص کنیم هم تا وقتی زنده ایم حال و حول کنیم.

موافقم ولی فکر نمی‌کنی تا ۲۰۵۰ هم سخت تحمل این شرایط؟

افق 22 آبان 1388 ساعت 10:48 ق.ظ http://www.BoustaneMousighi.BlogSky.com

ما خیلی بیشتر باید هزینه کنیم .
در مورد اینکه پیش از هر چیز به خودتون حق دادید ، خب طبیعیه ، البته خودت رو که آباد کردی ، همه رو آباد کردی ،

پس به خود و برای خود کوش
که صلاح در همین باشد
------------

گریه دارد
گریه دارد
اما ، من که گریستن نمی دانم
کاری باید
کاری باید

آخه ما چیکار میتونیم بکنیم

ارغوان 23 آبان 1388 ساعت 10:24 ق.ظ

آخه یه چیزی که هست، این کارایی که الآن می کنیم ، برای خودمون هم مضرن. مثلاً چه می دونم قطع درختان و اینا...

مساله اینه که ما مشکلات و مسائل بزرگتری داریم که قطع درختا در کنارش خیلی کوچیک به نظر میاد...

molden 23 آبان 1388 ساعت 01:57 ب.ظ

بسی جالبناک بود این بیانیه.
کاش یه ذره حالمون خوب باشه که آینده‌ی آینده‌ها بشه دغدغمون. الان دغدغه نفس کشیدن داریم!
با al موافقم ولی من به شدت عاشق بچه م. بذارین بعد از مامان شدنه من این تصمیم رو عملی کنین که خب اونم حدودا یه 10، 20 سال دیگه ست! :دی

ای کاش اون روز برسه که این دغدغه‌هامون عوض شه...
تو هم که اول به فکر خودتی...
در هر صورت امیدوارم خواسته ات عملی بشه

مدی 24 آبان 1388 ساعت 05:42 ب.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

آپم

نقاب 25 آبان 1388 ساعت 08:30 ب.ظ http://negha.blogsky.com/

سلام....
پا به قدمی داری رفیق.... البته پا به قلم.

درود بر شما...واقعا جالب بود...

نمی دونم حق داریم یا نه....ولی میدونم که باید به فکر باشیم

مساله اینه که آیا اونقدر تونا هستیم که به فکر باشیم یا نه؟
ممنونم

دل-زاد کولی 29 آبان 1388 ساعت 10:31 ب.ظ http://Gitan.blogsky.com

اپ شدی خبرم کن
وبلاگت خوندنی و جالبه
ممنون

شما لطف دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد