Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

when does it rain?

و من همچنان امیدوارم.... 

به بزرگی و بزرگواریُ 

 نه یک انسان که یک فراانسان 

دلم باران می‌خواهد 

.  

باران 

باران 

پ.ن. این روزا حوصله هیچ کاری ندارم جز اینکه بخوام روزم شب بشه و شبم روز.... همین!

نظرات 5 + ارسال نظر
هانی 28 مهر 1388 ساعت 09:36 ب.ظ http://hany007.blogfa.com

سلام
خوبی
؟
منم بارون میخوام
راستی اسمه وبلاگه منم روز و شب هستش اگه کاری نداری و حوصله هم که نداری بیا تو وبم نظر بده
اخه نوشتی
(پ.ن. این روزا حوصله هیچ کاری ندارم جز اینکه بخوام روزم شب بشه و شبم روز.... همین!)

؟؟؟؟

س -ف 30 مهر 1388 ساعت 08:44 ق.ظ

اینجوری ننویس عزیزم...
راستی راستی دلم گرفت...
من تمام ثانیه هامو خواسته پر می کنم تا یادم بره یه روزی یه جایی این حس و داشتم...

سعی می‌کنم...
مرسی

molden 30 مهر 1388 ساعت 06:36 ب.ظ

میگذره و بالاخره بارون میاد

منم امیدوارم..

نقاب 30 مهر 1388 ساعت 11:25 ب.ظ http://negha.blogsky.com/

سلام...

بنده هم همین احساس را دارم...ولی تنها احساسی بیش نیست زیرا توان عمل کردن ندارم زیرا از یک نواختی هراس دارم..از درجا زدن و ماندن و فرو رفتن به امید اینکه روزی بر خواهم ایستاد!!!

موفق باشی

همین که امیدوار باشین خیلی خوبه

موفق باشی

بارون که بلاخره اومد منم یه عالمه منتظرش بودم خوبیش اینه که تمام بارونایی که اومده تو پاییز امسال من بیرون بودم

خیلی خوبه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد