Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

Free Bird

هیچ کس دوست تو نیست همانطور که هیچ‌کس دشمن تو نیست بلکه هر کسی معلم توست

ساز بد آهنگ

خیلی بده که آدم مشکلات اطرافیانشو ببینه و هیچ‌کاری از دستش برنیاد...

یه جور احساس ناتوانی بهت دست میده که ناخداگاه این جمله تو ذهنت میاد:

.

.

«من اینجا بس دلم تنگ است

و

هر سازی که می‌بینم بد آهنگ است»

.

.

یه جور حس ناتوانی... تو این حس دوست نداری شاهد هر آنچه هست باشی.... ولی مجبوری باشی...

.

.

.

پ.ن. من تو زندگیم نعمت‌های خوبی داشتم و دارم که همیشه بخاطرش شکرگزارم ولی نمی‌دونم بعضی وقتا چرا حس میکنم تو باتلاق دارم دست و پا می‌زنم.

پ.ن. 2 خدایا به من توانایی ده تا تغییر دهم آنچه را که می‌توانم تغییر دهم و صبری ده تا بپذیرم آنچه را که نمی‌توانم تغییر دهم.(از یه فیلسوفی که اسمش یادم رفته)

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی 26 مهر 1388 ساعت 01:19 ق.ظ http://armageddon.blogsky.com

چه دلتنگم چه دلتنگم اگر امروز هم بیرنگ بیرنگم
اگر امروز هم من مثل دیروزم اگر با یاد تو با ترس می جنگم

س-ف 26 مهر 1388 ساعت 11:19 ق.ظ http://swan.blogsky.com

سلام نذارید این احساسات خطناک بهتون غالب بشه...
اصلا بهش فکر هم نکنید.
(بعضی وقتا چرا حس میکنم تو باتلاق دارم دست و پا می‌زنم)
مواظب خودتون باشید
یا علی

ممنونم..
همه سعی خودمو میکنم...

ارغوان 27 مهر 1388 ساعت 10:24 ق.ظ

به هر حال زندگی بالا و پایین های خودشو داره.ما انسانهاییم که باید باهاش کنار بیام. که خب مسلما کاری بس سخت است

آره سخته....
فقط باید صبور بود.

س -ف 27 مهر 1388 ساعت 11:48 ب.ظ

سلام عزیزم
اومدم روز دختر رو بهت تبریک بگم.
مبارکه!

ممنون عزیزم
مبارک شما هم باشه...

از احساس ناتوانی متنفرم حالا به خاطر هر چیزی که میخواد باشه کلا من از چند تا حس خیلی متنفرم نا توانی تحقیر و اینکه برنامه ریزی ذهنیم بهم بریزه و به اون چیزی که میخوام نرسم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد